Onsdag

Kategori: Linnea

Vi har varit superdåliga på att blogga de senaste dagarna, vilket beror på att vi faktiskt inte har haft särskilt mycket för oss. Idag har vi varit och storhandlat frukost och frukt och lite annat nödvändigt, och inte gjort så mycket mer än det. Väldigt skönt.
Men, för att väga upp för de senaste dagarnas dåliga bloggning, i helgen ska vi ut på äventyr! Förmodligen kommer vi inte kunna blogga då, eftersom vi inte riktigt vet hur det är med internet dit vi ska. Vi kör en cliffhanger på det va? Jo men det gör vi. Titta in imorgon så får ni veta vart vi ska!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Tjo Linnea!
    Jag har fått ditt brev, och fick lite skuldkänslor att jag ännu inte kommenterat - eftersom du faktiskt bad om sådant. Så nu tar jag tag i det! Det verkar otroligt kul i Thailand och jag grämer mig lika mycket varje gång ni skriver om dom där.. rotee? föreställer mig att det är det godaste i hela världen.

    2012-09-05 | 14:25:32
  • Pappa Johan säger:

    Kul att ni ska ut på äventyr, men ta det försiktigt!

    2012-09-05 | 19:23:35
  • Mormor, morfar säger:

    Ta det lungt på äventyret så att ni kan ta till er allt fantastiskt ni får se. Vi väntar med spänning på allt ni ska berätta om. Vad är rotee? kram mormor

    2012-09-06 | 21:39:43

Kommentera inlägget här: