5 Dagar

Kategori: Siriann

Sista tisdagen i Strängnäs och en helt ny header med otroliga (icke-ironiska) foton på oss. Bilderna är förövrigt nästan exakta kopior på de bilder vi har i våra visum, charmigt va?
Jag hade tänkt lägga upp några bilder på min så kallade packning, men bildkvalitén är inte på topp ikväll. Bilder på packning får bli i några senare inlägg, jag misstänker även att de andra tjejerna vill visa sina ryggsäckar osv.

Så istället för att roa er läsare med bilder så tänkte jag roa er med några titlar på spellistor jag har gjort. Man måste ha spellistor för varje tillfälle, för på så vis kommer man för alltid förknippa specifika låtar med specifika hädelser och känslor. Därför försöker jag nu förbereda olika låtlistor inför resan. Här är titlarna på några av dem:
Strand Chill - För de kvällar när man sitter på stranden och tröttnat på ljudet av vågorna.
Balkongen - För de kvällar då man sitter på en balkong i Chiang Mai och inser att man inte sitter på en balkong i Strängnäs.
Lounge - För de stunder då man behöver bakgrundsmusik i lägenheten.
Thailand Questin' - För de stunder då man upplevt ett riktigt YOLO-moment.
RoadTrippin' - För de stunder då man sitter i ett fordon
Zen Radio (Bara fransk musik) - För de stunder då man fantiserar om att vara fransk.
STHLM - För de stunder då man längtar hem till Sverige.
 
Mer hade jag inte på hjärtat.
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: