3 dagar

Kategori: Johanna

Mindre än en halv vecka kvar nu då. Känner mig väldigt pepp men också sjukt nervös. Men allting känns väldigt rätt, det är såhär det ska vara! Har provpackat allting nu och det verkar fungera fint. 
 
Dagens inlägg tänkte jag tillägna det som finns under vattnet. Jag älskar att dyka, och det är något jag ser sjukt mycket fram emot att eventuellt få göra i Thailand! Jag har inget dykarcertifikat eller så (vilket dock är något jag gärna skulle vilja ha) men det finns dagsturer där man åker ut med båt och dyker vid korallreven under dagen, för att sedan åka tillbaka på kvällen. Det är något jag verkligen vill göra. Simma runt och kolla på allt fint som finns, man blir så lugn. Har alltid gillat sånt, det är så himla vackert! Så, det står absolut på min to-do list för denna resa!
 
Nedan finns en sjukt lång film som filmats vid korallreven runt Koh Tao i Thailand. Absolut värd att titta på även om den är så lång, man behöver ju inte se hela liksom :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: